dijous, 7 de juny del 2012

Finalment, aquesta és la crònica que la Núria ha escrit de la trobada del mes de maig.

CRÒNICA DE LA TROBADA DEL 02/05/12 (MÉS VAL TARD QUE MAI)

Quan vaig arribar a LA DOLÇA i no vaig veure ningú, vaig pensar:”Ui! Potser finalment hem quedat al Centre Cívic Can Déu i m’he empanat”. Llavors la cambrera em va explicar que havia vingut una noia nova preguntant pel grup i que li havia dit que tornés una mica més tard que sempre hi anàvem, que ja era estrany que no hi hagués  ningú des de les 18:00 hs. Carai! Justament no hi ha ningú quan vé una persona nova… Total, trec la meva labor, el jerseiet de cotó que estava fent seguint un patró del llibre de LA DROGUERIE, prestat molt amablement per la Carme la trovada anterior.



 I al cap d’una estona, va apareixer la Nathalie, una noia francesa molt eixerida i ens ho vam passar molt bé. Les dues som molt xerraires, així que no vam parar ni de xerrar ni de fer punt en cap moment. Ella estava començant un jersei també per un bebé en cotó pistatxo, però s’estava plantejant fer un cardigan.



 Li vaig mostrar el llibre de LA DROGUERIE, i va prendre bona nota per projectes futurs. Ella és “multi-purpose”, i fa ganxet i més coses, que ja no me’n recordo. Està portant a terme un projecte empresarial de representar dues firmes franceses de llana, que no són encara al nostre país i vol presentar-les a les botigues de Barcelona (AYKL, Llanàrium, etc.), perquè la relació qualitat-preu és molt bona. Si podia ens portaria a la propera quedada, els muestraris perquè puguéssim tocar i veure directament el material. I vam estar tota l’estona intercanviant informació, experiències vitals i de labors, i quan ens vam adonar ja havíem de marxar… Com sempre, les quedades són una delicia i es passen de seguida… Bé, espero no haver-me estés massa i fins el 13 de juny…

Ens tornarem a reunir el dia 13 de Juny al centre cívic Can Deu (Plaça de la Concòrdia 13), que té un cafè amb terrassa encantador a la part del darrera. Aquí teniu el mapa. Hi serem (si tot va bé) a partir de les sis de la tarda. Fins llavors!!

1 comentaris:

Carme ha dit...

No havia vist el post, molt bé Núria ... escrius tant com xerres i això és genial!
El jerseiet és una preciositat!